Dagen i dag

Jobbat i går och i dag. Ledig dag i morgon, blir skönt. Även om jag inte har några planer för min lediga dag. Har inte haft någon toppendag i dag precis, men det går väl över. Vissa dagar tycker man att man får ta mer skit på jobbet än man förtjänar, och hela tiden ska man hålla god min, bita ihop och vara trevlig. Gäller både de boende, anhöriga och ibland andra i organisationen. Så i dag var en sån dag så man undra hur man kan jobba med det man gör....Suck! Men i morgon är en annan dag får man tänka.
Men nu till nåt annat. Kollar ju in lite andra bloggar och de har ju en massa olika tips om olika saker. Dels har jag trilla in på fler bloggar där dom tipsar om hur man kan tjäna pengar på att få gratis saker, delta i tester mm. Att tjäna pengar på olika undersökningar med femtielva frågor, det är inte min grej. Men jag är dagligen in på en sida som heter http://smartson.se/ Där kan man anmäla sitt intresse att delta som testpilot för olika produkter. I dag blev jag utvald till mitt första uppdrag, jag ska testa Santa Maria Asian produkter. Sen får man utvärdera det. Så det ska bli kul. Bara att hämta ut de produkter jag ska testa och laga till.Få se om jag får fler uppdrag sen.
Och i går ladda jag hem en app på mobilen som heter Earn´d it då får man rabatterbjudande på olika produkter, som är vanliga att man handlar till ett hushåll. När man kommer hem så fotar man kvitto via appen, skannar de produkter man har rabatt på. Sen sätter dom in det på mitt konto när jag fått ihop över femtio kronor. Kan verka fjuttigt, men kommer man in i det så kan man nog tjäna lite på det. Många bäckar små heter det....
Kul att pröva i alla fall. Det kostar ju inget att testa det ett tag.
Men nu ska jag nog kolla in skåpen, få se om man hittar nån go mat till kvällsmat. 
Ha en trevlig kväll gott folk, och sköt om er!
/ Kram från Myrbackskärringa! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Myrbackskärringas vardag!

Anna heter jag och är dalkulla från början. Bor i Hagfors i Värmland. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende. Har 1 hund ,3 katter ,12 får,oräknade höns och några ankor. Gift med min Stefan sedan den 1 augusti 2009. Och har 2 styvdöttrar. Och 2 bonusbarnbarn.Och bor på en gård i Västra skymnäs som heter Myrbacken. Trivs att odla, pyssla med djuren och vara i naturen.

RSS 2.0