Glad Påsk!

Glad Påsk Allihop! Detta är min bästa högtid på året, jag älskar påsk. Solen, våren och ljuset! Det är en härlig positiv tid tycker jag. Slutade kl 14.30 på jobbet i går. Och nu är jag leig tills nästa fredag kl 15.00. Och jag hoppas jag får ha en mysig pysslig ledighet. I går satt jag lite peenser och pynta inför påsk. Vaknar till solsken i dag. Känns så bra!
Om ett par timmar så kommer Storebror med familj och blir kvar tills i morgon. Blir mysigt. Så får jag träffa fasters guldklimp Irma oxå, som nu blivit 12 år. Stora tjejen! Får vara glad så länge hon följer med hit.
Men nu ska jag slänga ihop nåt till fikat, kanske blir en kladdkaka? Ja nånting smaskigt ska vi ha i alla fall.
Ha nu en underbar påsk och var rädda om varann, och är ni ute i trafiken, kör försiktigt och stressa inte!
Stor kram från Myrbackskärringa! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Myrbackskärringas vardag!

Anna heter jag och är dalkulla från början. Bor i Hagfors i Värmland. Jobbar som undersköterska på ett äldreboende. Har 1 hund ,3 katter ,12 får,oräknade höns och några ankor. Gift med min Stefan sedan den 1 augusti 2009. Och har 2 styvdöttrar. Och 2 bonusbarnbarn.Och bor på en gård i Västra skymnäs som heter Myrbacken. Trivs att odla, pyssla med djuren och vara i naturen.

RSS 2.0